P r o g r a m - P r o g r a m

T O A S T M A S T E R

Our Toastmaster is Ola. He will be responsible for informing our guests as to the evening's events. Feel free to contact him concerning speaches, or if you would like to contribute something to the wedding.

Vår toastmaster är Ola, som ser till att alla informeras om vad som händer under kvällen. Hör gärna av er till honom om ni vill hålla tal eller bidra med något annat.

Ola G: axelundemily@gmail.com

 
T H E  E V E N I N G' S  P R O G R A M

Arrival and mingeling: 1:45 - 2:00 PM Guests arrive at the church.

Ceremony: 2:30 PM - The ceremony will be held outdoors.
In the case of rain we will be married under a canopy of umbrellas.
(bring your own umbrella)
 
Reception: At the venue we will serve a rosy champagne to toast the happy newlyweds.

Dinner: 5:15 PM Dinner, drinks and dessert will be served in the magasinet, on the second floor.

Dans and bar: After dinner there will be dancing on the third floor, and, weather permitting, in the gardens.

After dinner, there will be a bar where guests can purchase beverages.
(please bring cash)

Note: those taking pictures with Instagram are welcome to hashtag the images with   #Axl&Emily   - so we can share the joy.

 
K V Ä L L E N S  P R O G R A M

Ankomst och mingel: 13:45 - 14:00 Gästerna ankommer till kyrkan.

Vigsel: 14:30 Vigseln sker i gamla kyrkruinen - även om det regnar.
 
Mottagning: Efter vigseln serveras Champagne vid magasinet,
och vi skålar för brudparet.

Middag: 19:15 Middagen serveras i magasinet, plan 2.

Dans och bar: Efter middagen blir det dans på plan 3, och, om vädret tillåter, på gården.

Det kommer att finnas en bar där man kan köpa förfriskningar.

Notis: de som fotar med Instagram är uppmuntrade att använda hashtagen   #Axl&Emily   - på det viset kan vi dela glädjen.


M A P  -  K A R T A

See treasure map page above for maps - besök skattkartssidan för kartor